Verzending & Retour
Door het grote verschil in afmetingen en gewicht van onze producten zijn er vaak meerdere verzendmethoden mogelijk. Over het algemeen geldt dat bij aankoop uw producten binnen 1 tot 2 werkdagen geleverd worden. De artikelen worden dezelfde dag nog verzonden en u wordt via mail op de hoogte gehouden van het proces.
Gratis verzending €50
Bestel je voor minimaal €50 dan wordt uw bestelling gratis bezorgd. Voor bestellingen onder de €50 hebben wij als nog zeer betaalbare verzend methodes.
Ophalen op kantoor
Voor het ophalen op kantoor is een afspraak nodig, om deze afspraak in te plannen is het mogelijk om een e-mail te sturen of te bellen.
Speciaal transport
Voor artikelen die buiten de maten vallen van de grote post bedrijven door een te hoog gewicht of te grote maten, hebben wij een koeriersdienst. Na uw bestelling zal de koerier contact met u opnemen om de aflever tijd & bezorgkosten af te spreken. Het kan zijn dat de levering dan niet binnen 1 tot 2 werkdagen geleverd is. Maar je krijgt uw pakket gelukkig snel en onbeschadigd aan uw deur.
Kosten bij herroeping/retour
Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, draagt hij de kosten van terugzending. De kosten voor retourzendingen vind je hieronder:
<20kg | €16,50
<50kg | €49,50
<100kg | €99
<150kg | €149.50
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten staan hierboven aangegeven.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@offgridsupply.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@offgridsupply.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.